Kompilacia jadra + ppp

Krigler Pavol thumb na centrum.sk
Neděle Květen 13 11:30:19 CEST 2001

Zdravim

Mam maly problem. Kompiloval som jadro 2.4.2 a chcel som zapnut aj podporu
pre externy modem, ale neviem co vsetko musi byt zapnute aby to fachcilo.

BTW dali by najako odchytit data, ktore sa vysielaju/prijimaju zo serioveho
portu ?. Najlepsie do nejakeho suboru, ak to nie je moc obtiazne. Totiz, ked
sa pripajam na inet cez moj skript tak mi napise: script failed a fajka
zhasla. Ked sa ale pripajam cez kppp tak to ide. Chcem zistit aky je rozdiel
medzi komunikaciou skriptu  <-> modem a kppp <-> modem.

Dakujem

Pavol Krigler