Kompilacia jadra + ppp

David Kuzela david na kuzela.cz
Neděle Květen 13 16:21:11 CEST 2001

Krigler Pavol pise:
> BTW dali by najako odchytit data, ktore sa vysielaju/prijimaju zo serioveho
> portu ?. Najlepsie do nejakeho suboru, ak to nie je moc obtiazne. Totiz, ked
> sa pripajam na inet cez moj skript tak mi napise: script failed a fajka
> zhasla. Ked sa ale pripajam cez kppp tak to ide. Chcem zistit aky je rozdiel
> medzi komunikaciou skriptu  <-> modem a kppp <-> modem.

Nevim co pouziva kppp, ale pokud pppd a chat, tak u obou lze nastavit "ukecany"
mod (debug|verbose), ktery veskerou komunikaci az do vlastniho spojeni loguje
do /var/log/ppp.log. Predpokladam ze vwdial (nebo jak se to jmenuje) to umi
take.

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-