kapm-idled

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Květen 14 00:40:38 CEST 2001

On Sun, 13 May 2001, Peter Hanusiak wrote:

> Toto Ti podla mna urcite system nespomaluje. Bola by to strasna haluz keby to
> spomalovalo :))  Ale ked si to chces vypnut budes musiet kompilovat kernel,
> tomu sa nevyhnes. Odskrtni si v General Setup sekcii Make CPU Idle calls when
> idle.

Je to presne tak.

Uz to je zrale na FAQ:

Proces kapm je zodpovedny za rizeni spotreby pri napajeni, tudiz dokaze
dostat procesor do stavu velmi nizke spotreby. Je to zkratka od
kernel-advanced-power-management.

To ze pri vypisu procesu se vypisuje ze je system vytizen prave timto
procesem, tak je to POUZE ZDANLIVE VYTIZENI, system neni v tomto pripade
vubec zatizen, naopak je pripravovan na snizeni vykonu.

To je takove vysvetleni pro laiky, urcite me treba Peak nebo dalsi opravi
co se tyce presnejsi specifikace, ale vysvetleni by melo byt stejne.

R.V.