kapm-idled

Petr Stanek Snek na Penguin.cz
Pondělí Květen 14 00:45:38 CEST 2001

Michal Vadila wrote:

> Dobry vecer,
>
> po upgrade na mdk8 som zistil, ze po zapnuti systemu mi berie vela
> strojoveho casu proces kapm-idled. Vid nizsie. Dost mi to spomaluje system
> a plne nechapem preco by to malo byt tak.
>
> Najradsej by som bol aby to bolo bez
> kompilacie jadra (moc sa mi do toho nechce :-), mozno by stacilo vyhodit
> APM podporu, avsak bez kompilacie neviem ako.

Dejte do /etc/lilo.conf radek

	append="apm=off"

a pak znovu zapiste lilo prikazem lilo. Pak po restartu se zakompilovane
APM vypne.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz