mplayer

rad0 misovic rado na freejane.sk
Pondělí Květen 14 02:00:08 CEST 2001

OK, kajam sa :-) Pozrel som sa do manualovej stranky na nasiel som tam

         + or -           adjust  audio  delay  by  +/-  0.1

Ale este by som chcel popytat na ten font.desc. Ku stastiu mi totiz este
chybaju titulky.  :-)
				vdaka.

					rat

--

raTboy  --> radovan misovic
email  : 0misovic na st.fmph.uniba.sk || ratboy na pantheon.sk