mplayer

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Květen 14 08:12:44 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 02:00:08AM +0200, rad0 misovic wrote:

> OK, kajam sa :-) Pozrel som sa do manualovej stranky na nasiel som tam
>
>          + or -           adjust  audio  delay  by  +/-  0.1

Ano, nekdy pomuze zmacknout sipku "<-", on si v tom videu poskoci o
10s zpatky a casto to srovna sam od sebe ...

> Ale este by som chcel popytat na ten font.desc. Ku stastiu mi totiz este
> chybaju titulky.  :-)

Na domovske strance MPlayeru jsou k dispozici ke stazeni baliky s
fonty, staci stahnout jeden, co obsahuje i ceske fonty (i ten soubor
font.desc) a ty fonty s timto souborem rozbalit do adresare
~/.mplayer/font/

Preji hezky den

--
   Martin Mačok