dva servery

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Květen 14 10:16:00 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 07:32:15AM +0200, Mojmir Motycka wrote:

> To neni neresitelny konflikt, pouze je nutno vyresit to, aby to co uvadi

 Z pohledu IP to mozna problem neni, ale muze to byt pokud ten zalozni
prevezme i aplikace. Pri startu toho puvodniho by pak i aplikace museli
cestovat na ten puvodni server. Coz muze byt problem napr. u DB (co
udelate s otevrenym spojenim?).
 Napr. filesave cluster SGI to resi tak, ze pokud primarni ma vypadek
tak ho zalozni server vypne. Navrat do puvodniho stavu znamena pak manualne
zajistit i navrat aplikaci. Jinou funkcni konfiguraci si neumim predstavit.
Mozna pouzit OS Plan9 apod.:-)

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>