OT: RSAC a ICRA

Miroslav Suchy xsuchy na fi.muni.cz
Pondělí Květen 14 12:55:19 CEST 2001

Organizace, ktere pomahaji "filtrovat" obsah na Internetu. Ucast je
dobrovolna.
Vy si na svoje stranky date kod, ktery vam ta organizace vygeneruje
(napr. v pripade ICRA automaticky po zodpovezeni par otazek). Odpovedna
osoba za pocitac (klientuv) pak muze (a nemusi) zapnout podporu filtrovani
- napr. podpora ICRA (resp. RSAC) je primo integrovana v IE.

Jak jsem rikal, ucast je dobrovolna. Jde o to, ze chcete usetrit pohledu
na vase stranky lidi, kteri o to nestoji (nebo deti, kde o to nestoji
rodice). Nejklasictejsi priklad je porno. Ale videl jsem uz napriklad
fotky z marnice a velmi bych u te stranky zapnuty rating s filtraci
nejvyssi brutality - mohlo by to nekomu usetrit poblitou klavesnici. :)

Mirek Suchy

 )  mailto:xsuchy na fi.muni.cz     http://www.fi.muni.cz/~xsuchy/
(   mailto:+420603775737 na sms.paegas.cz  tel:+420-603-775737
 )                 I hate computers and rules