samba a sdileni CD

David Tok <tok@fact4web.cz> theo na fact4web.cz
Pondělí Květen 14 16:11:18 CEST 2001

On Mon, 14 May 2001, Ludek Finstrle wrote:

:> rad bych sdilel CD pomoci samby. Zkusil jsem to udelal stejne jako
:> jakykoli disk. Zalozil jsem jakesi windousove CD. Nejak to chodi, ale
:> spis ne, zlobi to.
:> Musi se nastavit neco specielniho?
:
:Ja to mam pomoci pre exec a post exec (mount, umount) a celkem to chodi
:pekne. Jedina nevyhoda je, ze se musi vzdy toto sdileni pripojovat jako
:disk. Kdyz se na to jde pres okolni pocitace, tak pak trva +-15 min, nez
:se cd-cko/zipka odmountuje (zmenu v registrech jsem nenasel).
:
:Luf
:

resim to stejne. Windows si zamknou CD mechaniku a opravdu 15 min nepusti
=> samba ji neumoutne. Mozne reseni je ve Windows:
net /use del \\server\\cdrom

David Ťok
programator
Email: tok na fact4web.cz
Fact4web, s.r.o., http://www.fact4web.cz
Trnkova 32, Brno, Czech Republic
tel.: +420 (5) 44423726  fax.: +420 (5) 44423710