samba a sdileni CD

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Úterý Květen 15 07:57:50 CEST 2001

 David Tok <tok na fact4web.cz> wrote/napsal:
:
: On Mon, 14 May 2001, Ludek Finstrle wrote:
:

: :Ja to mam pomoci pre exec a post exec (mount, umount) a celkem to chodi
: :pekne. Jedina nevyhoda je, ze se musi vzdy toto sdileni pripojovat jako
: :disk. Kdyz se na to jde pres okolni pocitace, tak pak trva +-15 min, nez
: :se cd-cko/zipka odmountuje (zmenu v registrech jsem nenasel).
:
: resim to stejne. Windows si zamknou CD mechaniku a opravdu 15 min nepusti
: => samba ji neumoutne. Mozne reseni je ve Windows:
: net /use del \\server\\cdrom

   Já jsem tohleto vyřešil před dead time = 2 (pro ZIPku, ale to se moc
neliší). Samba uživatele po dvou minutách odřízne. Vzhledem k tomu, že
veškeří Windowsoví klienti se při neúspěchu pokouší znovu připojit, tak
to více-méně funguje.

   Mnohem víc mne zajímá jak to vyřešit pro více uživatelů s
   preexec = mount
   postexec = umount

   Problém je v tom, že po připojení prvního uživatel se to může pokusit
připojit i jiný uživatel a mount pro něho spadne.  Pokud se to bude
ignorovat, co potom udělat při odpojení prvního uživatele.
   Napadá mne řešení přes automounter, ale do toho se mi moc nechce. Má
to někdo vyřešené nějak inteligentněji?

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno