mplayer

Frantisek Vybiral xvybira1 na fi.muni.cz
Úterý Květen 15 01:46:49 CEST 2001

> ma to ale jeden problem, totiz audio sa s obrazom syncne, ale titulky uz
> nie:( pretoze titulky idu podla frejmov (casu).
> takze hybanie s audio delay-om nemusi byt zrovna vyhra.

No ja nevim jak vy, ale ono by mozna stacilo napsat man mplayer a PORADNE
se kouknout. Treba by pak stacilo napsat

mplayer -mc xxx soubor

-mc seconds/5frame, maximum sync correction per 5 frames (in seconds)

s pozdravem
--
Frantisek Vybiral (xvybira1 na fi.muni.cz)