mplayer

Pondělí Květen 14 22:18:11 CEST 2001

Dňa 14. máj 2001 o 02:00, rad0 misovic napísal(a):

> OK, kajam sa :-) Pozrel som sa do manualovej stranky na nasiel som tam
>          + or -           adjust  audio  delay  by  +/-  0.1

ma to ale jeden problem, totiz audio sa s obrazom syncne, ale titulky uz
nie:( pretoze titulky idu podla frejmov (casu).
takze hybanie s audio delay-om nemusi byt zrovna vyhra.

co sa tyka odporucani na hardware od p. Kabelaca, tak nemozem prilis
suhlasit, pretoze na rive tnt2 a durone 800 (pretaktovanom) podobne
chovanie tiez pozorujem. nie je to ale pravidlo, asi zalezi od pouziteho
kodeku, alebo framerate.. kto vie,. v kazdom pripade, aviplay podporuje
aj "binary shit" od nvidie, co mplayer zatial nie a tam podobne
rozsynchronyzovanie nepozorujem..

> Ale este by som chcel popytat na ten font.desc. Ku stastiu mi totiz este
> chybaju titulky.  :-)

nezabudnut si potom prekodovat titulky z win-1250 kodovania, do
iso-8859-2 :))

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk