WadchDog karta nebo krabicka na COM/LPT

Jan Panoch jap na globe.cz
Úterý Květen 15 09:45:17 CEST 2001

Petr Stanek wrote:

> Preji prijemnou noc.
>
> Shanim v CR nejaky hardwarovy hlidac (WatchDog) "zaseknuti" serveru,
> ktery zajisti jeho automaticky reboot.

Hello!

Nechali jsme si vyvinout HW, je mozne jej ziskat vcetne OpenSource
driveru..
HW stoji 1199 Kc (jen mirne nad naklady, nehodlame na tom zbohatnout),
SW zdarma :-)
Myslim, ze to dokazeme dodat i ostatnim - viz http://globe.cz/swd/
Je to napojene primo na reset (pruchozi) na MB, komunikuje po seriovem
portu. Driver
zatim "jenom" posila pulzy kdyz system zije, ale je mozne pridat dalsi
funkce - reakce
na stav site, propojeni vice watchdogu na jedne seriove sbernici a
adresovani jednotlivych
karticek (HW je na to pripraven) - napaditosti se meze nekladou..

> Karty vyrabene v Ostrave na zakazku a od Mite mi pripadaji neumerne
> drahe na to jak jsou jednoduche (>3k)
>
> Take mne zajima zda nekdo dodava "Management port" do PCI ktery
> lze zasunout do bezneho MB.

Mame zatim zkusenosti s MB od Intelu (Lancewood v ISP2150) - ty se daji
ovladat po seriove lince
(napr. reset, power up/down, mereni vseho mozneho) - lze pro to pouzit
napr. VACM (cluster management
od VA LINUX (viz www.valinux.com a hledat VACM). Je to ovsem vazano na
boardy, co maji EMP (Emergency
Management Port) - napr. serverove boardy od INTELu to maji.. Nestoji
sice zrovna malo, ale jsou
skutecne stabilni..

> Mate nekdo tip?
>
> Snek

Bye

P.S. To Snek: 3Ware kontrolery funguji OK - mame 2,4 i 8 portovy :-)

--
Jan Panoch - CTO
Globe Internet s.r.o.; http://globe.cz