Courier mail a autentifikovany relay

dj na gandalf.fsih.cvut.cz dj na gandalf.fsih.cvut.cz
Úterý Květen 15 09:50:57 CEST 2001

Dobry den,
Potreboval bych radu v nasledujici veci. Snazim se zprovoznit mail
server, ktery bude slouzit prevazne "dial-up"istum, nemel by tedy byt
open relay. Rozchodil jsem qmail + relay-ctrl, ktery funguje celkem
fajn. Chtel jsem dale IMAP + Webmail a logicky jsem narazil na Couriera.
Ten se mi jevi jako zajimavy tim, ze je to komplexnejsi balil. ALe z
dokumentace a hledani po netu jsem nepochopil, jak u Couriera funguje
autentifikovany relay. Funguje pravdepodobne  pres esmtp protokol, ale jak se
autentifikuje klient, aby dovolil cizimu pocitaci otevrit pro nej relay, jsem
nepochopil.
V dokumetaci se pise, ze pro zprovozneni autentifikovane esmtp je nutne
nastavit autentifikacni modul a promenne, ale nejaky priklad a ukazka
nebo "polopatictejsi" HOWTO tam neni a jinde jsem nic neobjevil. Rad bych tedy
pozadal nekoho zkuseneho o nejake vysvetleni ci
priklad konkretni konfigurace, jestli to nekdo rozchodil. Nechci cely
navod, jenom jednoduche vysvetleni (pokud je to mozne) nebo nejake
odkazy, ktere bych si mohl procist.

Diky.

						 e-mail: dj na gandalf.fsih.cvut.cz
    Dusan Jiricny				       fax: (+420 2) 24 91 35 40
					    Czech Technical University in Prague