Re: xterminal

redips redips na seznam.cz
Úterý Květen 15 11:28:51 CEST 2001

> Jestli to budete pouzivat ciste jako X-terminal, muzete nahradit 7.1 necim
> rychlejsim.

Co by jste doporucoval? Proc myslite, ze RH 7.1 je pomalej?

> a pustite xdm nebo gdm, aby poslouchaly na XDCMP pozadavky a pak pustite

v souboru xdm-config mam radek DisplayManager.requestPort: 0 - coz jsem pochopil, ze potrebuji proto,aby xdm poslouchal pozadavky XDCMP,
v souboru Xaccess mam radek " * CHOOSER BROADCAST"
kdyz se ale pokousim pripojit pomoci X - query server, tak na serveru probehne nejaka komunikace na portu UDP 177,138 , ale na terminalu se mi spusti samotny x server bez vzdaleneho xdm.Myslim, ze to je v nastaveni pristupu, ale nemuzu najit nejakou dokumentaci (man Xaccess,man xdm - no manual entry for ...)

> na klientu X -query nebo X -broadcast nebo tak.

pochopil jsem to spravne, ze s volbo query se X server dotazuje primo na zadany server, s volbou broadcast vysila X server broadcast dotaz, a ceka na odezvu od jakehokoliv serveru v siti, kde bezi xdm a nasloucha xdcmp pozadavkum?

jeste jednou dik
redips

Jak by se vam libila kreditni karta s moznosti bezurocneho cerpani uveru az 45 dni!
Mame ji pro Vas – VISA MAXIM! http://www.maxim-karta.cz