xterminal

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Květen 15 13:50:54 CEST 2001

On Tue, May 15, 2001 at 11:28:51AM +0200, redips wrote:

> Co by jste doporucoval? Proc myslite, ze RH 7.1 je pomalej?

Protoze neni stavenej jako distribuce pro X-clienta, ale jako velkej system
na velkej pocitac. I kdyz budete instalovat jen X, stejne se vam k tomu
nabali spousta dalsich veci.

Ale jestli s 7.1 umite, asi to bude nejmene problemu. Ja bych asi ty
X-terminaly postavil na OpenBSD (ale prechod je kruty :-)). Prinejmensim
proto, ze jestli muzete verit uzivatelum, ze instalaci umyslne neposkodej,
nemusite se nejspis dalsich deset let starat o nejake updaty... :-)
A je to elegantni malej rychlej a zatracene stabilni system. Tohle je
z jednoho naseho stroje:

uptime:
2:01PM  up 95 days, 21:48, 1 user, load averages: 0.20, 0.11, 0.09

> v souboru xdm-config mam radek DisplayManager.requestPort: 0 - coz jsem pochopil, ze potrebuji proto,aby xdm poslouchal pozadavky XDCMP,
> v souboru Xaccess mam radek " * CHOOSER BROADCAST"
> kdyz se ale pokousim pripojit pomoci X - query server, tak na serveru probehne nejaka komunikace na portu UDP 177,138 , ale na terminalu se mi spusti samotny x server bez vzdaleneho xdm.Myslim, ze to je v nastaveni pristupu, ale nemuzu najit nejakou dokumentaci (man Xaccess,man xdm - no manual entry for ...)

Delate X -query server, nebo X - query server ?
Druha varianta nevim co udela, ale ne to, co chcete :-)

* CHOOSER BROADCAST povoluje indirect query --- tedy abyste dostal od serveru
okenko s pocitaci, ke kterym se muzete pripojit. Pokud nechcete tohle, ale
primo login toho serveru, musite jeste o kousek vyse
povolit radek:

*                                       #any host can get a login window

No a pokud chcete pouzit to CHOOSER BROADCAST, nepustite na klientu
X -query server
ale
X -indirect server

> pochopil jsem to spravne, ze s volbo query se X server dotazuje primo na zadany server, s volbou broadcast vysila X server broadcast dotaz, a ceka na odezvu od jakehokoliv serveru v siti, kde bezi xdm a nasloucha xdcmp pozadavkum?

Ano. Na broadcast nevite kdo vam odpovi --- dostanete "nejrychlejsi" server.

> jeste jednou dik
> redips

Pekny den
--