samba a sdileni CD

Úterý Květen 15 11:47:24 CEST 2001

Veros Kaplan píše:
>    Problém je v tom, že po připojení prvního uživatel se to může pokusit
> připojit i jiný uživatel a mount pro něho spadne.  Pokud se to bude
> ignorovat, co potom udělat při odpojení prvního uživatele.
>    Napadá mne řešení přes automounter, ale do toho se mi moc nechce. Má
> to někdo vyřešené nějak inteligentněji?
	Přes autofs je to vyřešené dostatečně dobře. Nemusíte se starat o
nic, jenom založíte link /mnt/cdrom -> /misc/cd, v /etc/auto.misc
by měl být takový nějaký řádek
cd              -fstype=iso9660,ro,nosuid,nodev :/dev/cdrom
Pokud tedy nemáte nějaké principiální námitky proti jednomu démonu navíc.
Viz též archiv, "FAQ: Autofs", "BFU - fdO typ auto".