samba a sdileni CD

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Středa Květen 16 16:40:47 CEST 2001

> 	Přes autofs je to vyřešené dostatečně dobře. Nemusíte se starat o
> nic, jenom založíte link /mnt/cdrom -> /misc/cd, v /etc/auto.misc
> by měl být takový nějaký řádek
> cd              -fstype=iso9660,ro,nosuid,nodev :/dev/cdrom
> Pokud tedy nemáte nějaké principiální námitky proti jednomu démonu navíc.
> Viz též archiv, "FAQ: Autofs", "BFU - fdO typ auto".

A ten automounter fakt v poradku funguje? Ja si pamatuju, ze kdyz jsem to
zkousel naposledy, tak jsem s tim mel problem, nebot Wokna na danou vec
nepristupuji, takze se mi to odmountovalo a pak uz to neslapalo korektne,
ci tak neco se mi delo divne. Ale zkousel jsem to naposledy tak pred rokem.

Pripadne, mate ohledne toho nejaky specialni nastaveni?

Luf