Napeti v datovych okruzich proti zemi. (Puvodne: Trouble s iso + md5sum).

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Květen 15 21:54:19 CEST 2001

On 15 May 2001, Stanislav Meduna wrote:

> On Tue, 15 May 2001 14:22:07 +0000 (UTC), Brano Vislocky wrote:
>
> : ale co urobit v bytovke, ked som spojeny s kamosom cez 4 poschodia ? ( je
> : to tahane spolu s rozvodmi kablovky ).
>
> Pokial je to na jednej stupacke a je tam viac ako par voltov,
> niekde nie je dotiahnute uzemnenie. To by nemusel byt problem najst.
> Ak su stupacky rozdielne, je to vacsi problem.
>
> : Tam by ma revizny technik vysiel na tolko, ze by som si mohol
> : dovolit kazdy mesiac kupit novu sietovku alebo dosku a este by
> : som usetril :-(

> [...]
Pokud se nepletu, tak by bohate melo stacit UTP, protoze to je preci
symetricke vedeni. Problem s rozdilnymi potencialy by mel byt pouze u
nesymetrickych vedeni tedy napr. prave u koaxu.
Pokud se pletu, tak bych byl rad, kdyby mi to nekdo vysvetlil, treba
soukrome na muj mail.

		S pozdravem Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..