Napeti v datovych okruzich proti zemi. (Puvodne: Trouble s iso+

Tomas Vasek xvasek na fi.muni.cz
Úterý Květen 15 23:05:26 CEST 2001

> Pokud se nepletu, tak by bohate melo stacit UTP, protoze to je preci
> symetricke vedeni. Problem s rozdilnymi potencialy by mel byt pouze u
> nesymetrickych vedeni tedy napr. prave u koaxu.
> Pokud se pletu, tak bych byl rad, kdyby mi to nekdo vysvetlil, treba
> soukrome na muj mail.

Dobry vecer,

myslim, ze tento problem by mel vyresit dobre udelany kabel. Koax (BNC)
ma galvanicke oddeleni (je tam optoclen). Koax ma byt na jednom! konci
uzemnen (terminator s retizkem na bednu). Mereni mezi zemi a kabelem ma
tedy smysl jen v miste uzemeni, na opacnem konci bych meril jen stineni
se stredem a to jejich odpor. Pokud nekde casteji odchazi sitovka, driv
bych se podival na pocitac samotny a az pak bych sel po siti. Take jsem
si myslel, ze je na me strane vse ok, vzdyt mam pocitac primo v zasuvce,
zadne pofiderni prodluzovacky a podobne. A ono ejhle, v zasuvce jen 2
draty... A to je v panelaku, puvodni, bez uprav. Zasuvka vedle uz byla
OK.

Tomas Vasek

PS Taky doufam, ze nekecam...