Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Středa Květen 16 11:33:29 CEST 2001

On Wed, 16 May 2001, Zdeněk Mazanec wrote:

> Presne.

Tahle odpoved mi pripomina nasledujici vtip:

Pocitac: "Pozor! Pozor! Blizi se nepratelske vojsko."
General: "Po sousi nebo po mori?"
Pocitac: "Ano." (Disjunkce "po sousi nebo po mori" je pravdiva.)
General: "Ano co?!"
Pocitac: "Ano, pane generale!"

> Dela mi to cela jedna trida stroju (prakticky vyhradne ona) -
> dvouprocesory pentia II 300-350Mhz s onboard adapteky AIC, obcas i
> jednoprocesory podobne vykonnosti. Delly 2450+ to nedelaji.

No moment. Cili 1. chova se to nedeterministicky, 2. vyskytuje se to na
urcitem druhu hw a na jinem nikoli. Cili logicky zaver je, ze 1. zrejme to
neni problem kompilatoru nebo userlandu obecne, 2. chyba je spis nekde
v jadre nebo v zeleze.

To, ze na danem hw funguje jina distribuce, jeste nic neznamena, protoze
to klidne muze byt tak, ze ta jina distribuce je zkompilovana ci
nakonfigurovana tak, ze hardware neprovokuje dostatecne na to, aby zacal
blbnout. Prinejmensim by se musely vyzkouset ruzne kombinace komponent
systemu (napr. jadro z RH + jina distribuce, RH + jine jadro apod.).