Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Květen 16 12:10:44 CEST 2001

> To, ze na danem hw funguje jina distribuce, jeste nic neznamena, protoze
> to klidne muze byt tak, ze ta jina distribuce je zkompilovana ci
> nakonfigurovana tak, ze hardware neprovokuje dostatecne na to, aby zacal
> blbnout. Prinejmensim by se musely vyzkouset ruzne kombinace komponent
> systemu (napr. jadro z RH + jina distribuce, RH + jine jadro apod.).

To je samozrejme docela mozne. Nicmene vysledny efekt je docela stejny.
Pokud to tak je, tak je sice moc pekne, ze se RH snazi drazdit hw k (doufam)
vyssim vykonum, ale pokud to ma nasledek problemy s funkcnosti na nerozumne
velke skupine stroju, tak to nevnimam jako vlastnost, ale jako chybu.
Jako chybu, za kterou (mozna) RH teoreticky nemuze, ale ktera se projevuje
pouze na RH.

Situaci bych prirovnal k situaci kolem ReiserFS. Je v oficialnim jadre, ale
presto existuji lide, kterym odpravil jejich data chybou v implementaci.
Chybou, ktera se prijevuje (dejme tomu) za exotickych podminek (treba velke
zatezi daneho filesesytemu :)) ) Analogicky, v RH7+ je neco, co dela
problemy znacnemu procentu jistych stroju. Je mi v tuto chvili uplne jedno,
co to je. Jestli nejaky jaderny patch, jadro samo nebo cokoliv jineho. Je to
"objektivni realita".

Laborovat a hledat, v cem presne je chyba si muzu dovolit pouze ve svem
volnem case, takze pokud se mi podari problem identifikovat, dam vedet.

Zdenek Mazanec