Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Květen 16 11:27:18 CEST 2001

> To je HW problem. Mate pretaktovany nebo prehraty procesor, pretaktovane
> nebo vadne pameti, podobne to muze byt s chipsetem. Tyto chyby nejsou
> chyby SW, ale HW.

:) Vim co znamena signal 11. Jsem sice mozna zelenac, ale ne tak velky.
Nicmene pokud mi na stejnem zeleze jine distribuce vesele jedou presne tak
jak bych chtel, tak to nebude tak jednoduche. Pokud mandrakem 8 prelozim
jadro 2.4.2 bez problemu a na tomze stroji s RH 7.1 prakticky bez sance, tak
neverim na tak jednoduche vysvetleni. Spis se obavam, ze bude shnileho v sw.
Mimochodem, mame tu 2xpII-300, na kterem na RH 6.2 nejede jadro vyssi nez
2.2.16 (v SMP rezimu) Podle changelogu se ve vyssich jadrech delaly nejake
zmeny v SMP.... jen jestli poradne.

> To tezko, kdyz to na jinem HW funguje. S HW neco bude, napriklad muze byt
> problem s chipsetem (jako je treba VIA 686*).

Jsou to vsechno chipsety od intelu. Fakt to neberte jako ze na RH nasazuju
osli hlavu, mam ho celkem rad. Nicmene tohle je prohlaseni vas nehodne. Vy
jste mnohem chytrejsi clovek, nez abyste tohle myslel vazne. Je znamo mnoho
chyb, a nejen v linuxu, ktere se projevuji pri jistych konstelacich hvezd a
jindy ne. To, ze nejaky konkretni system je OK jeste _zdaleka_ neznamena, ze
je OK na vsech ostatnich strojich.
S pristupem "na mem PC to jede" by me zakaznici brzo vynesli v zubech. A sef
povesil za velmi citlive casti tela do pruvanu. A docela pravem.

Zdenek Mazanec