Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Květen 16 12:29:04 CEST 2001

Zdenek Mazanec schrieb in Nachricht <0a7801c0ddea$66f630b0$45f241d4 na ctt.cz>...

>:) Vim co znamena signal 11. Jsem sice mozna zelenac, ale ne tak velky.
>Nicmene pokud mi na stejnem zeleze jine distribuce vesele jedou presne tak
>jak bych chtel, tak to nebude tak jednoduche. Pokud mandrakem 8 prelozim
>jadro 2.4.2 bez problemu a na tomze stroji s RH 7.1 prakticky bez sance, tak
>neverim na tak jednoduche vysvetleni.

A to ja hej - vlastna skusenost. Dlho som bezal RH 6.2, ziadny problem.
Potom som nainstaloval 7.0, jadra 2.4.x a cas od casu nieco spadlo,
obvykle kompilacia C++ programu (kompilacia jadra bola OK).
Ked toho zacalo byt moc, postval som na masinku memtest a on potvora
po asi tristvrte hodinke prezuvania nasiel bitik, ktory obcas pri akejsi
blokovej operacii (a ziadnej inej) zostal visiet. Takze som siel s FSB
frekvenciou o 3 MHz dole a odvtedy je vsetko v poriadku.

Mam silne podozrenie, ze tym agentom-provokaterom je kompilator -
a ten je od RH 7.0 skutocne vyrazne iny, ako v predchadzajucich verziach.
Od jadra sa to zdalo byt nezavisle. To by s vasimi problemami korelovalo.

>To, ze nejaky konkretni system je OK jeste _zdaleka_ neznamena, ze
>je OK na vsech ostatnich strojich.

To mate sice pravdu, ale je take uslovie, ze ak nieco vyzera ako h....
a smrdi ako h...., tak to velmi pravdepodobne h.... aj bude :-)
A kompilator nedeterministicky padajuci na sig11 smrdi ako
hw problem :-)

Skuste ten memtest a dajte vediet vysledok.

Zdravi
--
                                                       Stano