Vyreseno: Trouble s iso + md5sum

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Květen 16 18:40:32 CEST 2001

On Wed, 16 May 2001, Pavel Satny wrote:

> Mno,
> vzhledem k tomu, ze vsechno je napajene z jedne on-line UPSky,
> tak jsem tuto moznost vyloucil. Navic (reakce na debatu o radiatorech),
> nejedna se o BNC sit, nybrz TP, u ktere si nedovedu predstavit nejake
> uzemnovani.
> Pavel Satny.

U TP by neměl být problém, co jsem viděl schéma síťovky tak páry jsou
oddělené transformátory, nebude problém spíše s tím že kabel TP používáte
stíněný?
Potom stínění zapojit pouze na jednom konci a na druhém nepřipojovat.

Anebo někde kolem kabelu vede nějaký silový rozvod z kterého se indukuje
do párů nebezpečné napětí.

Mám propojené 3 počítače z toho 1 je 100m daleko ve druhém vchodu
paneláků, kabel TP nestíněný, bez aktivních prvků - síťovka <-> síťovka.
Pracuje vše OK.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne