Vyreseno: Trouble s iso + md5sum

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Květen 17 08:46:42 CEST 2001

> U TP by neměl být problém, co jsem viděl schéma síťovky tak páry jsou
> oddělené transformátory,

Je tam takova silenost - "cerna krabicka" FL1066. Ja bych nez
transformatorky tipoval spis optocleny, ale na principu to nic
nemeni. TP zkratka JE dopre gavanicky oddeleno.

> nebude problém spíše s tím že kabel TP používáte
> stíněný?

Kouzlu TP je prave v tom, ze se stinit nemusi a pochybuju, ze to
nekdo dela :)

> Anebo někde kolem kabelu vede nějaký silový rozvod z kterého se indukuje
> do párů nebezpečné napětí.

Jake napeti ? Vuci zemi ? To je prece putna, kdyz je to galvanicky
oddeleno. A na vstupu je to taky jedno, protoze vstup je rozdilovy a
to naindukovane napeti se navzajem odecte.

> Mám propojené 3 počítače z toho 1 je 100m daleko ve druhém vchodu
> paneláků, kabel TP nestíněný, bez aktivních prvků - síťovka <-> síťovka.
> Pracuje vše OK.

Jednou jsme tu zkouseli, jak jednoduse dostat sit do jine budovy (cca
120 m). Vypujcili jsme si na to 2 pary vodicu v telefonnim kabelu a
slapalo to jak vino.

Takze neni nad TP !!!

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz