usb info

Milos Prudek prudek na nembv.SPAM.cz
Čtvrtek Květen 17 09:03:38 CEST 2001

Stock kernel v RH 7.1 mi normalne po bootu a pripojeni USB zarizeni
automaticky natahne usbcore, ohci-usb, a ov511 (driver webkamery), a
zobrazuje informace v /proc/bus/usb/devices.

Ale kernel ktery jsem kompiloval rucne po pripojeni kamery moduly
nenatahne. modprobe usbcore hlasi, ze takovy modul neexistuje. modprobe
usb-ohci natahne krome usb-ohci take ov511, a kamera pak funguje. Ale stale
nezobrazuje v /proc/bus/usb/devices vubec nic. Takze nefunguje ani program
usbinfo.

Option pro usbdevfs mam zapnuty. Prosim nakopnete me spravnym smerem, co
jeste mi chybi aby se usb-ohci natahoval behem bootu, a aby byl obsah v
/proc/bus/usb/devices?

--
Milos Prudek