vymyslel jsem linuxovou pohadku - kam ji nejlepe poslat?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Květen 17 13:20:58 CEST 2001

Daniel Novotny <xnovotn3 na fi.muni.cz> writes:

> see http://www.pismak.cz/cgi-bin/vypdilo.pl?24844

Zajimave, ale je to blbe. Mozna by bylo vhodne se trochu seznamit s
historii jizdy na Jednorozcich a kdo vlastne naseptal tomu jednorozci
narazit do skaly, jak jisty tvurce jednonoheho jednorozce
(linus) se pohadal s tvurcem jednorozcu, kteri meli umet litat (Andy
T.), a jak se sesli dalsi tvurci a postupne tomu jednonohemu
jednorozci pridelavali dalsi roh, kus nohy, velbloudi hrb, aby je v
pristi verzi zase odmontovali atd.

Brno, Czech Republic