samba a sdileni CD

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Čtvrtek Květen 17 11:59:31 CEST 2001

On Wed, May 16, 2001 at 04:40:47PM +0200, Ludek Finstrle wrote:

> A ten automounter fakt v poradku funguje? Ja si pamatuju, ze kdyz jsem to
> zkousel naposledy, tak jsem s tim mel problem, nebot Wokna na danou vec
> nepristupuji, takze se mi to odmountovalo a pak uz to neslapalo korektne,
> ci tak neco se mi delo divne. Ale zkousel jsem to naposledy tak pred rokem.
>
> Pripadne, mate ohledne toho nejaky specialni nastaveni?

V sambe se symlinkem funguje bez problemu urcite dele nez rok.
Diky tomu ze funguje i timeout pro odmountovani, jde menit i medium.
Mel bych k tomu doplnujici dotaz, jak to udelat pro nfs bez restartu daemonu.
NFS si totiz namountovane zarizeni drzi stale a tak nejde korektne vymenit
medium. Hledal jsem to ruzne po internetu, ale neuspesne.

Diky a zdravim,

Petr Kubicek