PS2 mys a /dev/psaux - irq 12

Květoslav Kocek kocek na cl.jokaplus.cz
Čtvrtek Květen 17 12:11:14 CEST 2001

>Kde ? V BIOSu ? Toho si prece linux nevsima.

Mam pocit, ze linux si nekdy vsima BIOSu vic,
nez je zdravo... Mel jsem podobny problem se
sitovkou 3c905 (eth0). Porad se mi cpala na IRQ 10,
kde byla sitovka 3c509 (eth1 ISA s IRQ
najumperovanym). Pak se mi pri startu neinicializovala.
Kdyz jsem v BIOSu nastavil IRQ 10 RESERVED
FOR ISA nebo tak nejak, tak to behalo OK.
A to je porad reci, ze linux si BIOSu nevsima...
Mozna by to slo nastavit i nekde v linuxu, ale
neumim to :-((

PS: Ve windowsich behaly obe v pohode...
--
(...)      Slavek
dobrej na kamarad.cz