mozilla a https

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Květen 17 13:56:09 CEST 2001

On 17/05/2001, Blasko Marek wrote:

> Tak na server som nainstaloval mozillu z rh7.0 (CZ) a nechce sa
> pripojit na https stranky. teda najprv sa ma na nieco pita nato ci
> viem ze idem na zabezpecenu stranku a potom uz len: "The connection
> refused when attempting to contact x.x.x.x" klasicky netscape sa tam
> dostane.

Verze z RH 7.0 bude nejspis uz ponekud zastarala. Vylepsovani podpory
SSL probihalo hlavne ted v poslednich mesicich, takze doporucuji
upgrade na verzi 0.9 (jsou i RPM, viz
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/mozilla0.9/).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka