Links po prihlaseni

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Čtvrtek Květen 17 12:28:35 CEST 2001

Dobry den!

    Potreboval bych vyrobit takoveho "omezeneho" uzivatele, kteremu
by se misto /bin/bash spustil treba links nebo lynx. V souboru
/etc/passwd jsem to uz upravil a funguje to. Ted bych potreboval zamezit

takovym vecem, jako je download a podobne.
    Zatim jsem si hral jen s lynxem a zkousel jsem zakazat prava zapisu
do domovskeho adresare toho uzivatele. To nechodi, protoze si tam
vytvari
tmp soubory. Nenasel jsem, jak ho prinutit, aby je vytvarel jinde. :-(
    Na co bych jeste nemel zapomenout, aby se to nedalo nejak
jednoduse zneuzit?

                     Dik, Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/