Links po prihlaseni

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Květen 17 16:20:09 CEST 2001

On Thu, May 17, 2001 at 12:28:35PM +0200, Miroslav Lednicky wrote:
> Dobry den!
>
>     Potreboval bych vyrobit takoveho "omezeneho" uzivatele, kteremu
> by se misto /bin/bash spustil treba links nebo lynx. V souboru
> /etc/passwd jsem to uz upravil a funguje to. Ted bych potreboval zamezit
>
> takovym vecem, jako je download a podobne.
>     Zatim jsem si hral jen s lynxem a zkousel jsem zakazat prava zapisu
> do domovskeho adresare toho uzivatele. To nechodi, protoze si tam
> vytvari
> tmp soubory. Nenasel jsem, jak ho prinutit, aby je vytvarel jinde. :-(
>     Na co bych jeste nemel zapomenout, aby se to nedalo nejak
> [...]

Hmm. Coz mu udelat chroot na adresar a tam mu hodit jen co potrebuje a
download omezit pres hard quota s tim, ze po vypadnuti z linksu se
tmp adresar smaze a uzivatele to odloguje?

Urcite by stalo take za to overit, ze je dotycny ucet nepouzitelny
pro jine sitove sluzby (aka ftp, scp a tak).

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz