vymyslel jsem linuxovou pohadku - kam ji nejlepe poslat?

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Čtvrtek Květen 17 12:34:33 CEST 2001

> Mno, v redakci CHIPu ma na starosti linuxovou tematiku (tu tistenou) pan
> redaktor Chladek mailto:josef.chladek na vogel.cz
> Clovek je to dosti vstricny a je rad za kazdy prispevek na linuxove tema.
> Ovsem jak bude reagovat na tema pohadky nedokazu predem odhadnout.

Gratuluji, fakt DOBRY,
za takovy clanek by se nemusel stidet ani CHIP ani jiny casopis
(spise by se meli o ne poprat:-) zkuste to.
Kdysi jsem napsal dve biochemicke pohadky (jsem biochemik)
ciste pro sebe a sve pratele a velive mne prekvapilo, kdyz mne nas
Docent zaridil, aby mi vysly s jednom malem biochemickem
buillettinu. Zprvu jsem neveril, ze je to mozne, ale bylo a vubec
nevadilo, ze je to NEOBVYKLE TEMA.

Urcite to zkuste!!!!
Zaujala mne myslenka vyrcena v diskusi. ze by se to mohlo stat
soucati kampane zdarma a legalne, kdyz MS ma sve slogany,
proc bychom my nemohly mit sve pohadky :-?

Martin Hassman

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		pomoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...