vymyslel jsem linuxovou pohadku - kam ji nejlepe poslat?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Květen 17 09:52:02 CEST 2001

> Daniel Novotny wrote:
>
>  poslal jsem to uz do redakce linuxovych novin, ale nejlepsi by bylo
>  kdyby se objevila v nejakem ne-jen-na-linux-zamerenem periodiku
>  at uz elektronickem nebo papirovem... nemate nekdo potrebne konexe?
>    diky
>       Daniel Novotny
>  pohadka-viz priloha (isol2,plaintext, je tam mozna par jedoduchejch html
>  tagu)
>
> see http://www.pismak.cz/cgi-bin/vypdilo.pl?24844

Mno, v redakci CHIPu ma na starosti linuxovou tematiku (tu tistenou) pan
redaktor Chladek mailto:josef.chladek na vogel.cz
Clovek je to dosti vstricny a je rad za kazdy prispevek na linuxove tema.
Ovsem jak bude reagovat na tema pohadky nedokazu predem odhadnout.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz