Samba a loginscript?

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Čtvrtek Květen 17 13:02:24 CEST 2001

> [...]
>
> Ale na net time ... /set ... Musi mit v NT uzivatel prava :o)) A nastavovat
> tyto prava na vsech masinach je peknej humus. A navic nyni pouzivam 2.07
> sambu a nastavil jsem ji neco jako time server = yes (nevim, jestli je to
> primo time server) a NT-cka se samy synchronizuji jedna basen bez nutnosti
> teto osklive veci v prihlasovacim skriptu.

Aha?
To ze musi mit uzivatel prava vim a take mi to pravidelne pri
prihlasovani vyhazuje chybu. Mam to tam jen tak, kdyz se jednou za cas
prihlasim jako admin, aby se srovnal cas.
Ted jsem si take nastavil time server = yes (az doted jsem si myslel, ze
je to default) a jsem zvedavy na vysledek :o)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net