trochu OT: posilani SMS

Miroslav 'Mirco' Bajtos mirco na centrum.cz
Čtvrtek Květen 17 15:12:04 CEST 2001

> A proc jako? Z jakeho duvodu?
no, pretoze send.php3 alebo uz neexistuje alebo sa sprava inak, to znamena
ze smssend vyhlasi nejaku chybu ... bohuzial to presne neviem a kedze mi odisiel
zdroj tak to tak skoro ani nezistim ...

kazdopadne ten formular, ktory sa 'vyplna' ma action='.../sms.php3'

alebo vam to chodi s send.php3 ?

|     Miroslav 'Mirco' Bajtos  <mirco na centrum.cz>  ICQ: 111299739
|     Student of Charles University in Prague <http://www.cuni.cz>
:wq