Newbie - Samba a PDF tiskarna

Fotr fotr na mujmail.cz
Čtvrtek Květen 17 16:20:39 CEST 2001

Zdravim vsechny a predem prosim - nekamenujte vecneho zacatecnika...

Muj problem:
- mam nainstalovany Mandrake 8.0, Sambu 2.2.0
- chci vytvorit tiskarnu (pro SAMBU), ktera tiskne do PDF. To jde v pohode
(print command = /usr/bin/ps2pdf %s; rm %s). Jenze ja bych chtel ten
vysledny soubor pojmenovat "client NetBIOS name"_"datum".pdf (dle manualu
asi %m_%T.pdf) - zaboha se mi to nechce povest...
- dale (nebo misto toho) bych to chtel poslat jako attachement (pomoci
metasend?) na adresu toho, kdo to tisknul (bohuzel jsou vsichni prihlaseni
jako guest - da se nejak zjistit jmeno prihlaseneho do W9x z toho PC, odkud
se tisklo?).

Jestli mi nekdo muzete poradit nejake reseni, budu rad. Hraju si s tim uz
celkem dlouho a nekde bude asi chybka.

Diky,

Fotr
fotr na mujmail.cz