Newbie - Samba a PDF tiskarna

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Čtvrtek Květen 17 19:21:04 CEST 2001

Hi

In article <3b03ddf2$1 na news.cvut.cz>, "Fotr" <fotr na mujmail.cz> wrote:

> - mam nainstalovany Mandrake 8.0, Sambu 2.2.0 - chci vytvorit tiskarnu
> (pro SAMBU), ktera tiskne do PDF. To jde v pohode (print command =
> /usr/bin/ps2pdf %s; rm %s). Jenze ja bych chtel ten vysledny soubor
> pojmenovat "client NetBIOS name"_"datum".pdf (dle manualu asi %m_%T.pdf)
> - zaboha se mi to nechce povest... - dale (nebo misto toho) bych to
> chtel poslat jako attachement (pomoci metasend?) na adresu toho, kdo to
> tisknul (bohuzel jsou vsichni prihlaseni jako guest - da se nejak
> zjistit jmeno prihlaseneho do W9x z toho PC, odkud se tisklo?).

nahrada %neco funguje jen v smb.conf, takze pokud tisknete nekde nejakym
scriptikem, tak si musite vsechny pozadovane parametry predat prez
parametry toho scriptiku:

smb.conf:
    print command = ( /usr/local/bin/printPDF %s %U %H %m %M %T; rm %s )&

/usr/local/bin/printPDF:
FILE="$1"
USER="$2"
HOMEDIR="$3"
CLIENT_NETBIOS="$4"
CLIENT_IP="$5"
TIME="$6"

user name je %U (nebo %u).

Ja neposilam vysledny soubor mailem, ale ulozim ho do nasdileho
adresare (mozno i do /home/user) a pak dam vedet, kde je:

echo "PDF vytisten v X:\\PDF\\${FILE}.pdf" |
   smbclient -M $CLIENT_NETBIOS -I $CLIENT_IP

Petr Balas (petr at balas dot cz)