Instalace RH 7.1 - HW problem

Čtvrtek Květen 17 20:13:05 CEST 2001

On Thu, 17 May 2001, David Toman wrote:

> Teď instaluji RH 7.1 na jiném PC, pak zkusím překompilovat kernel a
> disk přendat zpátky. Snad je tam pro ten "RZ1000" nějaká volba, která
> je v instalačním kernelu zkázaná. Ale myslel jsem, že jádra z RH mají
> zapnuté snad všechny možnosti, aby šlo instalovat skoro na cokoliv.
> Teké mě napadla možnost použít boot disketu z RH 7.0 a podstrčit mu CD
> s RH 7.1, ale ... :-)

V jadre je nejaky RZ1000 bugfix, ale mel by byt pro vsechna jadra
zapnuty... Hm. Asi to bude problem noveho jadra. Pokud by to nejak
nechodilo, muzete pouzit glibc pro 386, quotu za 7.0 a jado 2.2.19 (z
updatu pro 7.0), to chodit bude (ja na tom beham jeden VIA stroj, ktery na
vych jadrech proste nejede - i kdyz je to Athlon 850...)

--
                        Milan Kerslager