Instalace RH 7.1 - HW problem

David Toman dtoman na aapf.cz
Pátek Květen 18 07:30:32 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

> V jadre je nejaky RZ1000 bugfix, ale mel by byt pro vsechna jadra
> zapnuty... Hm. Asi to bude problem noveho jadra. Pokud by to nejak
> nechodilo, muzete pouzit glibc pro 386, quotu za 7.0 a jado 2.2.19 (z
> updatu pro 7.0), to chodit bude (ja na tom beham jeden VIA stroj, ktery na
> vych jadrech proste nejede - i kdyz je to Athlon 850...)

Dík za tip, ono totiž instalační jádro ze 7.1 nenajde ani disk na tom řadiči,
to jsem si všimnul až později.

Zkusím to rozchodit, alespoň se něco přiučím a bude to pěkný linuxový víkend
:-)

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz