abiword, staroffic

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Květen 17 19:21:29 CEST 2001

On Thu, May 17, 2001 at 03:09:52PM +0200, djirilinux na centrum.cz wrote:
> 2. Ten druhy je taky s ceskym tiskem a to Abiwordu, gnumeric a td.
> , programu ktere tisknou prez gnomeprint , zjistil sem ze nekde v
> adresari /usr/share/fonts je soubor "fontmap" nebo tak nak
> podobne po jeho prohlednuti jsem zjitil ze tam nejsou ty ceske
> fonty definovany. Gnomeprint ma jakisi programek "gnome-font-
> install" kterym se je pokousel doinstalovat ,ale vzdicky to
> skoncilo tim ze ten soubor "fontmap" byl prazdny a chybova
> hlaska .
>
> predem dik za radu
>                     Jiri Dvorak

Prusvih s gnome-printem je ten, ze gnome-print uz interne pouziva unicode
(utf-8) - (a je dokonce tak fikany, ze si projde vsechny fonty, zjisti
jake maji vektory-kodovani, ci jaxe tomu rika, a korektne vsechno prekoduje)

Jediny p*user je, ze aplikace cpou do gnome-printu ASCII (v nejlepsim pripade
iso-8859-1). Cili je to IMHO vsechno  temer neprustrelny. Leda byste mel
falesny font, ktery by pod kodovanim pro latin-1 mel rezy v latin-2...

Takze i kdyz se Vam podari korektne nainstalovat fonty, tak je to v soucasnosti
docela na nic :-(((

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/