abiword, staroffic

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Pátek Květen 18 10:48:18 CEST 2001

Petr Tomasek wrote:

> Prusvih s gnome-printem je ten, ze gnome-print uz interne pouziva unicode
> (utf-8) - (a je dokonce tak fikany, ze si projde vsechny fonty, zjisti
> jake maji vektory-kodovani, ci jaxe tomu rika, a korektne vsechno prekoduje)
>
> Jediny p*user je, ze aplikace cpou do gnome-printu ASCII (v nejlepsim pripade
> iso-8859-1). Cili je to IMHO vsechno  temer neprustrelny. Leda byste mel
> falesny font, ktery by pod kodovanim pro latin-1 mel rezy v latin-2...

Z Abiwordu 0.7.14 tisknu přímo na ppr, tak na lpr by to mělo take fugovat. Stacilo
do adresare fontu Abovordu nahrat fonty a metriky kodovane v iso..., a jelikož jsem
nemel cas prepsat k tomu kodavaci vektory, tak kdyz se tamnejsi soubor kodovani
smaze, tak sice Abiword zaplace, ze ho nema, ale tiskne to v poradku.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik bude nekdy
az tydny...