Maly dotaz na VMware

Ing. Július Fedᚠfedas na inmail.sk
Čtvrtek Květen 17 21:12:44 CEST 2001

Dobry den,

     mam na disku dve particie FAT32 na, ktorych mam este WinME. Na
     hda6, hda7 a hda8 mam Mandrake 8. Nainstaloval som VMware + Win
     98. WinME by som chcel zrusit, ale potrebujem preniest asi 200 MB
     z FAT 32 particii na virtualny disk, ktory si vytvoril VMware.
     (Win musim mat koli softu, ktory pouzivam v praci a nie je
     portovany pod Linux - AutoCAD R14). Je mozne primountovat FAT32
     particie pod Win98, ktory bezi pod VMware? Ja som neprisiel na
     ziadny sposob.

     Dakujem za akukolvek odpoved.

--
S pozdravom,