Default runlevel 5-zlobi frekvence monitoru

Beren camlost na volny.cz
Čtvrtek Květen 17 21:07:07 CEST 2001

     Zdravim cely linuxovy svet,
mam malinky problem s runlevelem 5. Nedavno jsem zprovoznil X, tak jsem si
do inittabu nsatavil jako default runlevel 5, abych se mohl uz od loginu
koukat na krasnych 85 Hz monitoru. Techto 85 Hz mi v X funguje skvele kdyz X
spustim prikazem startx z konzole. Ale kdyz se mi X zavedou po stratu po
uprave inittabu, monitor na me nesnesitelne blika neprijemnymi 60 Hz. V
/etc/X11/XF86Config tedy chyba neni. Jak mam tedy X donutit, aby ho
neignorovaly a vzaly v uvahu tam uvedene ModeLine? Nebo je chyba uplne nekde
jinde?
         Predem diky.
                          Beren

Beren Camlost Erchamion