Problem s volnym mistem

Pavel Arnost arnost na pueblo.cz
Čtvrtek Květen 17 21:45:43 CEST 2001

Miroslav Petricek wrote:

> Mohou byt rezervovane pro roota, nebo taky rezie souboroveho
> systemu (to pokud mate reiserfs)

presne tak...velmi casto je urcita cast filesystemu vyhrazena pro uzivatele
root...casta hodnota je 5 %, coz odpovida presne Vasemu "problemu"

> fsck

verzi pro ext2 naleznete v baliku e2fsprogs, pro fat/vfat v dosfstools

pokud mate malo mista na disku, muzete pouzit strip -g * v adresarich s
uzivatelskymi programy (/usr/bin/, /usr/local/bin/, /usr/X11R6/bin) (na
vlastni nebezpeci)...stejne tak muzete zkusit balic spustitelnych souboru
upx (obdoba dosoveho pklite), jeho ucinnost je priblizne 50 % uspory mista

take obcas neni od veci zkontrolovat obsah adresare /tmp

s pozdravem

Pavel Arnost - arnost na pueblo.cz
http://arnost.n.cz ICQ 30982141