abiword, staroffic

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Květen 18 06:31:33 CEST 2001

> Preji dobry den,
> Mam dva problemy 1. Jak donutit staroffic ke kontrole cesky
> psanych textu , fonty jsem do nej nainstaloval ale ty ceske mi
> pri kontrole pravopisu nebere na vedomi , ta funguje jen u tech
> ktere se mi po tom nevitisknou cesky. Mam naistalovane pocestene
> staroffice od SuSe na RH7.1 , nechodilo mi to ani s original
> anglickymi.
>
> predem dik za radu
>                     Jiri Dvorak

Krome StarOfficeCZ od SuSE, se kterym byly a dosud jsou problemy s
distribuci, existuje jeste varianta, kdy se pouzije originalni SO 5.2 od
Sunu, doplni se konfiguracnimi soubory, ktere z vestsi casti pocesti menu a
take ceskymi slovniky na kontrolu pravopisu. V menu "Nastroje/Konfigurace"
se pak nastavi volba na "czech" a kontrola pravopisu funguje. To vše bez
jakehokoliv zasahu do zdrojoveho kodu SO a navic to shodne funguje ve
verzích pro linux i pro windows. Tyto "pocestovaci" konfiguracni soubory
plus slovniky vysly na CD prilohach casopisu CHIP (8/00, 12/00).

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz