RH 7.1 problem

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Pátek Květen 18 07:41:43 CEST 2001

>1024x768
>SiS

Tak jsem zkusil vse, co jste mi bylo doporuceno a vubec to nezabralo. Pro
XFree 4 korektne otestuje hodinovy chip a otestuje zobrazeni (ac znacne
nedobre) a pro XFree 3 uz pri otestovani hodinoveho chipu rve, ze bude
pouzivat nejake standardni hodnoty, pak pri testu ani nenabehnou XFree a
vratim se zpet na nastaveni monitoru. Doinstaloval jsem vsechny baliky z
XFree3. Poradte mi prosim, kde je zakopany pes, protoze do pondelka
potrebuju doladit jeden JAVA applet a bez funkcniho JDK to neudelam. A
nebudu jej instalovat do Winu, pro ktere mam vyhrazeno pouze 800 kB kvuli
Visual Basicu, ktery musim uct ve skole (zde vidite, jak vypada "pokrokova"
skola, zvlaste, kdyz pouzivame prehistoricke Win98!!!