abiword, staroffic

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Květen 18 10:56:53 CEST 2001

> Nazdar
> Ne kazdy ma doma CD z CHIPU , nejsou tyto soubory nekde na inetu?
> R.Chalupa

Ja mam oboji, tedy pocestovaci scripty i slovniky. Co nemam, je moznost to
nekde vystavit na inetu. Kdyz budu vedet kam, mohu zaslat scripty (zip
archiv), slovniky, navod a vyjadreni autora scriptů k sireni. V dobe, kdy
SuSE vydali svoji CZ verzi SO52 a kterou v zapeti ze svych stranek stahli
pryc, jsem kontaktoval autora techto scriptu a poprosil jej o vyjadreni k
sireni. V zasade nemel nic proti. Chtel pouze, aby bylo uvadeno, ze
konfiguraky pochazeji o nej a zaroven aby bylo upozorneno, ze pocesteni neni
100% dokonale.

Takze, kdo jste ochoten to nekde vystavit, dejte vedet. Mam ale dojem, ze v
dohledne dobe ma SuSE uvolnit tu svoji verzi. I kdyz jsem zatim okolo toho
nic neslysel.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz