Vadna RAM ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Květen 18 17:00:19 CEST 2001

> To mi delal RH7.0, kdyz jsem predevcirem upgradoval na Athlona a v BIOSu
> jsem mel nastavenou rychlost DRAM jako "Turbo", cili tu nejrychlejsi. Sundal
> jsem to o jeden stupinek na "Fast" a od te doby to slape jak hodinky.
> LK

Nie je to nahdou DRAM timing ? IMHO to je ako rychlo ma procesor obnovovat
udaje v pamati. Cize cim pomalsie nastavenie, tym viacej cyklov procesor
usetri na ine veci a stroj bude teoreticky fungovat rychlejsie.
Neviem ci jeden(mozno 2) usetreny cyklus procesora az tolko pomoze.

 --
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2